perjantai 4. toukokuuta 2012

Praktik I Resebyrå


Fick lära mig lite om deras boknings program. Och fick ”leka” med den genom att leta fram olikat typer av resor de har tillgängliga. För det mästa letar jag hotel i Italien PGA. att jag är bra på engelska men jag märker fort, Italenarna är det inte.

Jag har fått göra lite olika extra job runt byrån: 
Fick ta bild på bygnagen de ska flytta firman till om 2 månader så att de kan planera deras nya marknadsföring. (övervåningen)

Och så har jag tagit bild på deras "billboard" 
så att de kunde skicka det till en firma att förbereda en ny version.



Fick ta bilder på deras olika priser, och förbereda dem med Photoshop. 


PIT - (Polska Izba Turystyczna) Polsk turism förening tilldelar varje år priser till bästa resebyråer.

Det en period då alla byråns resor sker och nu det ända som finns att göra är att vänta på att kunder ska komma och boka nya resor.

Inte många som kommer. 

Hög säsongen är redan slut och nästa tilljängliga resa kan bokas först om 3 veckor. 

Annars finns andra typer av reson, men de är inte den mest populära för tillfället. 
De blir mer populära under sommar tiderna.

Dennis

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti